Jumaat, 29 Julai 2011

HoBi AkUU & MaK...

assalamualaikum..wbt
entry kali ni ak nk ltak gmbo hobi aku n mak ak..ktrg berkongsi hobi..hehehhehe..iaitu..tnm menanam..klu dlu aku asik berfarmville n men game plant tycoon..ha,skang ak plak yg berplant tycoon...tp xdela thp bka nursery..tp insyaAllah mne tw ade rzki dpt bka nursery..
mak aku ni mmg ske menanam..mcm2 pokok die tnm...

 tp skang ni mak da tambah koleksi pokok die...tnam pokok2 hiasan plak..hehehhe..ak tlg tmbahkn koleksi je...ak pun minat jgk...ni antara sebahagian pokok2 yg ade...

ni lah pokok yg ade..tp sbhgian lg aku xdpt nk mskkn...dlm byk2 pokok ni ade satu pokok yg aku syg...aku bg nmenye ...KeLaDi CiNtA...hehehhe...

pokok ni ade kisahnye knape aku bg nme keladi cinta..aku bli pokok ni mse aku bru2 je menyimpan rse syg n cinta pd seseorang..so kt pokok ni la aku curahkan..ak jge,siram,baja..sme cm cinta...kne baja,siram,jge..tp yg ptg niat..alhamdulillah da 2 thn hbgn tu..cm pokok ni pun da beranak pinak da..da byk sgt pasu mak aku ltak...ade org mintak mak bg tp pokok2 dorg sume xthn lme...mudah2an hubungan kami akan berkekalan dunia dan akhirat..insyaAllah..Ya Allah satukanlah kami di bawah naungan kasih sayang dan rahmatMU ..amin..insyaAllah

mybe lpas ni aku nk tmbah lg koleksi2 pokok2 ni..insyaAllah...so,enjoy...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan